קורס - שיווק דיגיטלי
הקורס לשיווק דיגיטלי יכשיר אותך לשלוט בכלי השיווק הדיגיטליים וברשתות החברתיות ויזניק את העסק והקריירה שלך קדימה.
30 מפגשים פרונטליים – 90 שעות לימוד – מיטב המרצים.
קורס - שיווק דיגיטלי
- למעלה ממיליון עסקים מפרסמים בכל יום בגוגל אדוורדס.
- אם נחשב, כל שקל שמושקע בקידום בגוגל, מניב רווח של כ-200%.
- עם ידע נכון, גם אתם תוכלו לנתב את הרווחים האלו לטובת העסק שלכם.
למה הידע חייב להיות אצלכם
ברגע שהידע נמצא אצלכם, יש לכם את החופש לבחור. בין אם זה לנהל בעצמכם את הקמפיינים והפרסומים בגוגל ולהשקיע את מירב התקציב שלכם ישירות לרכישת מודעות.
או לחלופין לדעת איך לפרסם ולנצל את הידע שלכם בכדי לפקח ולנהל את חברת הפרסום ואת תקציב הפרסום שלכם.
באמצעות לימודי PPC תדעו איך למדוד את אנשי הפרסום שלכם וכך לוודא שאתם מקבלים מקסימום תוצאות.
סילבוס
חלק ראשון - מבוא (2 מפגשים)
שיעור מבוא להיכרות עם כלים שימושיים ופלטפורמות לעבודה בגוגל.
מנועי חיפוש, מנועי תוכן, סושיאל ועוד.
מושגים מוכרים בשיווק ופרסום.
הכרת המשפך השיווקי, סטטיסטיקות ושימוש במידע.
הכנת מערך שיווקי, גאנט ועוד.
חלק שני - SEO (6 מפגשים)
איך עובדים מנועי החיפוש וכיצד להתאים את עצמנו לדרישותיהם.
הכרת אופי החיפוש בגוגל בעזרת מילות מפתח.
הכנת מחקרי מילים ומחקרי התכנות לפי תחומים.
מעקב אחר מתחרים.
איך נגרום למנוע החיפוש להבחין בנו.
בנית תגיות.
בניית קישורים פנימיים.
היררכיית אתר.
בניית פרופיל קישורים איכותי ונכון.
היכרות עם פלטפורמות כתיבת תוכן.
כיצד לכתוב נכון ברשתות החברתיות, באתר ובבלוג.
כלי מנהל האתרים וגוגל אנליטיקס.
חלק שלישי - בניית אתר (3 מפגשים)
היכרות והבדלים ביןשתי המערכות.
סקירת המערכת.
סקירת תוספים.
קבלת פלטפורמה לבניית אתר.
הטמעת תגים באתר.
התנסות בבניית דף נחיתה באופן נכון וממיר.
חלק רביעי - PPC (4 מפגשים)
הכנת מחקרי מילים ומחקרי התכנות לפי תחומים.
הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל ADS.
הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל שופס.
מעקב אחר המרות ומיטוב קמפיינים.
חלק חמישי - אנליטיקס (2 מפגשים)
ניתוח נתונים, קביעת ייעדים וחיבור לממשקים אחרים של גוגל.
חלק שישי - סושיאל (3 מפגשים)
היכרות עם מגוון הפלטפורמות, לרבות פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין, פינטרסט, יוטיוב ועוד.
איזה קהל נמצא באיזו פלטפורמה ואיך למצוא את המקום הנכון לפרסם בו.
הקמת קמפיינים בכל אחת מהרשתות החברתיות.
ניתוח נתוני הקמפיינים השונים.
חלק שביעי - אפיליאט ואיקומרס (2 מפגשים)
צוהר לעולם שיווק השותפים.
איך לעשות כסף בלי להחזיק מלאי.
אמזון, איביי ומה שביניהם.
חלק שמיני - מעשי וקדימה לדרך (2 מפגשים)
כל תלמיד יקבל קייס סטאדי עליו יוכל לבצע את העבודה.
איך לפתוח עסק?
איפה כדאי לעבוד? ועוד…
מורן לוי דה פילוסוף החלה את דרכה בשיווק דיגיטלי, אי שם בשנת 2012.
מהר מאוד החלה להתמקצע בכל ענפי הדיגיטל, לרבות אפיליאט, קידום אורגני, קידום ממומן, רשתות חברתיות ועוד.
החל משנת 2015, הפכה לאחת מצוות המרצים במגוון קורסים, בג'ון ברייס תל אביב.
עם ניסיון מקצועי עשיר בשיווק עסקים בארץ ובחו"ל, ועשרות תלמידים שלמדו תחתיה, מורן מעבירה היום את הידע שלה בקורס עצמאי בצפון, מתוך הבנה שיש צורך אמיתי להנגיש את כל הידע המקצועי לצפון הרחוק.
בקורס פרקטי, עדכני ומעניין, מורן מלמדת את כל מה שהיא יודעת ולמדה לאורך השנים.
בלי סודות ובלי פילטרים, בואו ללמוד מקצוע מעשי.